.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پس از 13 سال؛
ساختمان عمارت شهرداری ساری افتتاح شد
شهروندان عزیز ساروی می توانند بدون مراجعه به شهرداری و از همان منزل، بسیاری از خدمات را دریافت دارند و یا پاسخ سئوالات و استعلامات خود را به صورت الکترونیکی دریافت دارند....

همزمان با ششمین روز از دهه فجر و پس از 13 سال ساختمان عمارت شهرداری ساری پیش از ظهر شنبه با حضور مسئولین ارشد مازندران افتتاح و آماده بهره برداری شد.

به گزارش مهر، سیدعلی حجازی شهردار مرکز استان در مراسم افتتاح رسمی این پروژه در سخنانی اظهار داشت: ساختمان شهرداری ساری به عنوان مجهزترین و بلندمرتبه ترین ساختمان اداری استان بوده است.

وی خاطر نشان کرد:این ساختمان که 13 سال پیش کلنگ خورده بود در ایام الله دهه مبارکه فجر امسال افتتاح شده و این در حالی است که تا قبل از سال 86 تنها 30 درصد پیشرفت پروژه داشته و مابقی کارها با همت بی شائبه کادر شهرداری در مدت زمان دو سال انجام شده است.

به گفته وی، این ساختمان مجهز به سیستم های الکترونیکی پیشرفته و مدرن بوده و شهر ساری به صورت کامل در تمامی ساعات شبانه روز در نگاه مراقبتی شهرداری است و تمامی اتفاقات و حوادث غیر مترقبه و حتی ترافیکی و خدماتی با دوربین های مجهز و ارتباطات اینترنتی ارزیابی مستمر می شوند و نقطه کوری برای شهرداری باقی نمی ماند و این اتفاق جدید سرعت و کیفیت خدمات رسانی شهرداری را بطور کامل متحول خواهد کرد.

حجازی تصریح کرد:شهروندان عزیز ساروی می توانند بدون مراجعه به شهرداری و از همان منزل، بسیاری از خدمات را دریافت دارند و یا پاسخ سئوالات و استعلامات خود را به صورت الکترونیکی دریافت دارند.

وی با بیان اینکه این ساختمان دارای یک لابی بسیار گسترده و وسیع برای استقرار ارباب رجوع با نصب LCD مانع از ایجاد کسالت و خستگی های زودرس می شود یادآور شد: تسلط الکترونیکی شهردار و مدیران شهرداری بر چگونگی پاسخگویی پرسنل به ارباب رجوع ست از طریق الکترونیکی رویت می شود.

حجازی با اشاره به هزینه 60 میلیارد ریالی برای تسریع در ساخت این عمارت بزرگ در مرکز استان طی دو سال اخیر افزود: تمامی اتاقهای این ساختمان، open بوده و امکان اشرافیت فیزیکی معاونین و مدیران شهرداری بر چگونگی عملکرد کارکنان به 100 درصد افزایش خواهد یافت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

شهروند ساروی 17 بهمن 1388
مگر عمارت شهرداری با این همه دنگ و فنگ ف سالن اجتماعات ندارد که مراسم افتتاحیه را در راهرو برگزار کردند؟؟!!!
mazandaran 18 بهمن 1388
با تمام احترامي كه براي جناب مهندس حجازي قائلم بايد ياد آور شوم به خاطر اين ساختمان عظيم نيست كه اهداف شهر الكترونيكي در حال پياده سازي است ( البته باوجود عدم فرهنگ سازي و زيربناهاي الكترونيكي در تحقق آن هم شك دارم) ، در اهداف شهر و شهروند الكترونيك به جاي اين همه هزينه براي ساختمان ادارات و سازمان ها در بحث زير بناها و فرهنگ سازي سرمايه گذاري مي كنند .
هرچند كسي منكر سرمايه شهرداري نيست ....!!!
نا شناس 19 بهمن 1388
مي خواستم از اين طريق به شهردار ساري بگويم كدام شهردار ترافيك را از بيرون شهر مي آورد بداخل شهر ،مگر ما مردم ساري كم مشكل داريم كه شما با توصيه آقاي نريمان نماينده بابل ايستگاه سواري بابل ، بابلسر و آمل آورده ايد به داخل شهر و بلوار آزادي (از ميدان امام تا پارك آفتاب ) يكسره شده ماشين و چه ول وشوي شده كه حتي پليس هم نمي تواند آن را جمع وجور كند و معضل شده براي مردم وادارات منطقه . حال با پوز ساختن عمارت شهرداري مي خواهيد بگوييد به شهر داريد خدمت مي كنيد ؟!!!!!!!!!!!!
مجتبی شکوهی 30 بهمن 1388
دست مریزاد و خسته نباشید به شهردار عزیز میگویم. به هر حال هرچند کار عمرانی شهر خیلی دیر شروع شد اما باید همین همت والا را بسیار ستایش کرد. کاری که شهرداران قبل کمتر انجام دادند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.115 seconds.